The Basic Principles Of قیمت لنت

Wiki Article

آن‌چه مشخص است این‌که لنت‌های قاچاق از ترکیه و پاکستان وارد کشور می‌شوند. درواقع این لنت‌ها در کارگاه‌های غیرقانونی این کشورها تولید می‌شوند و حتی استانداردهای این کشورها را هم پاس نمی‌کنند.»

ترمزگیری ناگهانی: در برخی مواقع لازم است که شما بلافاصله ترمزگیری کرده و باید لنت ترمز این شرایط را داشته باشد که در مواجه با یک مانع احتمالی یا صحنه پرریسک تصادف، خودروی شما به موقع کاهش سرعت داشته و متوقف شود.

هر چند لنت‌های ترمز فلزی به لحاظ قیمتی از لنت‌های ارگانیک گرانترند ولی از لنت‌های سرامیکی ارزانتر هستند.

یدک مارکت مراجعه کنید. در این فروشگاه کلیه لوازم و قطعات خودرو با ضمانت اصالت و بازگشت وجه ارائه می‌شوند و سفارش شما را با سرعت فوق العاده ای به دست شما می‌رسانند.

 ترمز گرفتن صحیح و داشتن رانندگی امن در مسیرهای شهری و برون شهری وابسته به مهمترین قطعه در لوازم یدکی خودرو، لنت ترمز است. با توجه به اینکه برندهای متعددی از لنت ترمز در بازار موجود است بنابراین انتخاب لنت ترمز مناسب برای شما عزیزان به یک چالش تبدیل شده است.

خرید لنت ترمز با ضمانت اصالت کالا و بهترین قیمت به صورت اینترنتی و امکان ارسال فوری به سراسر کشوراز لنت ترمز خوب برای سمند فروشگاه لنت لاین انجام می گیرد.

بنابر شنیده‌ها با وجود این‌که به‌لحاظ قوانین و مقررات واردات لنت به‌کشور تخلف محسوب می‌شود اما بازهم برای واردات این قطعه ثبت سفارش قابل توجهی صورت گرفته است. این درحالی است که تولیدکنندگان داخلی خواهان ممنوعیت واردات هستند. همچنین بازار نیز پر شده از لنت‌های بی‌کیفیت وارداتی که احتمالا از طریق قاچاق به‌کشور وارد شده‌اند.

به طور کلی استفاده از مواد مرغوب در ساخت لنت ترمز کارایی آن را افزایش داده و با وجود گران­تر بودن نسبت به نمونه­های بی­کیفیت موجود، علاوه بر ایمنی بالا، عمر بیشتری داشته و خرید آن­ها به صرفه ­تر است.

از مشخصاتی که باید میان مارک های مختلف دنبال کرده و مطمئن شوید که برند مورد نظر شما دارای این مشخصات است؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از مواد آلی و سلولزی برای ساختن این نوع لنت ­ها استفاده می­گردد. لنت ترمز ارگانیک بسیار کم ­صداست که این به خاطر ساختار نرم آن می­باشد. این نوع لنت­ها اغلب در ماشین­ های صنعتی و اتومبیل­ های جدید که تردد کمتری دارند، به کار میرود لنت ­های ارگانیک، عمر کوتاه و در نتیجه قیمت کمتری دارند و استفاده از آن­ها در مسافت­های طولانی توصیه نمی­شود.

بهترین برند لنت ترمز را با ضمانت اصالت از لنت لاین بخرید

از معایب این برند قیمت آن در مقایسه با سایر برندهای لنت ترمز می باشد.

در ایران نیز از معروف ترین برندهای چینی لنت آسیمکو می باشد.

اگر خودروی مدنظر خود را میفرمودید بهتر میتوانستیم راهنمایی کنیم.

Report this wiki page